צילום פנורמי

צילום פנורמי נחשב לאחד הצילומים הפופולריים, וזאת בזכות הטכניקה הפנורמית המאפשרת צפייה מיטבית של כל חלקי הפה באיכות הגבוהה ביותר. מכון אור השן מבצע צילום פנורמי באמצעות מכשור מתקדם וחדשני המאפשר לרופא המטפל לקבל צילום מקיף, על ידי איחוד בן כמה תמונות מלאות, וכך מתקבלת התמונה המלאה של חלל הפה.

ההבדל בין צילום רנטגן לצילום פנורמי

כולנו מכירים את צילום הרנטגן מבתי החולים, אותם צילומים המשקפים את החללים הפנימיים לצורך איתור שברים. הצילום הפנורמי מתבסס על אותה שיטה, אך ההבדל בין השניים הוא הטכניקה הפנורמית המאפשרת קבלת תמונה רחבה ומקיפה של כל חלל הפה בצורה פנורמית. את הצילום הפנורמי יהיה עליכם לבצע בתחילת טיפול שיניים או לצורך בחינת מצב השיניים טרם התאמת טיפול ייעודי לבעיה, או טרם הכנת תכנית להשתלת שיניים.

השימוש בצילום פנורמי

אם הנכם סובלים מכאב שיניים או זקוקים לעבור טיפול שגרתי אצל רופא השיניים, סביר להניח כי תופנו לצילום פנורמי שביכולתו להציג בפני הרופא תמונה מלאה החושפת את מבנה השיניים, הסינוסים וחלל הפה. באמצעות הצילום הפנורמי המדויק והמקצועי של מכון אור השן ניתן  גם לאתר שיניים כלואות, גידולים בחלל הפה ובכן להכין את המטופל לעקירת שיניים, להשתלות, הכנת שיניים תותבות ועוד.

היתרונות של צילום פנורמי במכון אור השן

  • מכון אור השן מחזיק בציוד מקצועי וחדשני המאפשר ביצוע צילום מהיר (תוך מספר שניות), מדויק ובאיכות הגבוהה ביותר.
  • הצילום הפנורמי במכון אינו פולשני ונעשה בצורה חיצונית בלבד וללא כאב וללא החדרת עצמים לפה במהלך הצילום.
  • המכשור של מכון השן הוא המתקדם ביותר ובעל עוצמת קרינה נמוכה ביחד לצילום הרנטגן המוכר.
  • הצילום נעשה באופן אוטומטי ללא מגע יד אדם. מהצילומים שיתקבלו יגובש הצילום הפנורמי המגיע באיכות מדויקת עד לרמת המילימטר.
  • את הצילומים הפנורמיים הנעשים במכון אור השן ניתן לשלוח בקלות רבה לרופא המטפל דרך המייל.
  • צוות אור השן מונה צוות אדיב, סבלני ומקצועי העובר מפעם לפעם הסמכות מקצועיות, על מנת להתחדש ולהגיע לרמת מקצועיות גבוהה.

מאמרים נוספים

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן